Wednesday 21 August 2013

Dilema hadiah reunion

Selamat tengahari dan selamat tidur petang.

Oleh sebab reunion yang bakal terjadi pada hari Sabtu dan Ahad ni, aku makin keliru nak beli hadiah apa untuk reunion. Aku ingat nak beli hadiah yang praktikal sebab kalau beli perhiasan, mesti berhabuk je nanti. Namun begitu, aku takut orang yang terima hadiah aku tu macam tak berapa minat dengan hadiah aku tu.

The Malay Dilemma.
Ok tak. Melampau sangat tu.
The Reunion Gift Dilemma.
Much better.

Aku google tips untuk beli hadiah reunion tapi yang keluar tips beli hadiah untuk kawan-kawan yang nak kahwin.

Ini yang aku dapat hasil carian Google

Amboi. Banyak pulak duit aku kan nak beli hadiah bombastik macam tu. Google ni kadangkala tak membantu sangat pun.

Aku rasa aku dah decide nak beli hadiah apa. Tapi aku ingat nak selit hadiah comel satu. Aku harap, kalau orang yang terima hadiah aku tu nampak hadiah comel tu, dia akan senyum dan simpan sampai la hadiah comel tu boleh digunakan.

Buying gifts is the second hardest thing to do after sewing.
This is madness!

No comments :